fredag 24 maj 2013

Trevlig Helg!

Så skönt att det är fredag igen!
                     
                      
Jag har köpt lite nytt från Hemtex till köket.
 
Några av er undrade hur det går 
 att blogga med mobilen.
 Ja eller rättare sagt är det
 IPad  jag bloggar med. 
Förra inlägget såg bra ut
 när jag titta i min IPad.
 Men när jag tittade i min dator så
 var bilderna lite huller om buller. 
Hoppas det blir bättre med lite övning.
 Jag har sett hur andra gör så fina inlägg. 
Är det något man ska tänka på?  
Tips mottages tacksamt.
 
Jag kan bara säga att det går INTE
så bra att blogga med Ipaden.
Fick fixa till det här inlägget
också i min dator.
 
 
Ha en mysig helg!
   




3 kommentarer:

Tins roser sa...

Veldig koselig blogg. Kommer nok på besøk igjen...Ha en fin weekend!

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en fortsatt bra Söndag
kram Rosa

Marie maräng sa...

Fina somriga textil du inhandlat!

Önskar dig en fin fin vecka!
Kram Marie